District 13

View previous topic View next topic Go down

District 13

Post by KU7 on Sun Sep 05, 2010 4:28 pm

Awesome french film.
Any fans?
avatar
KU7
Governor

Posts : 42
Join date : 2010-09-02

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Mon Sep 06, 2010 7:56 am

lol. I know about District 9. Nvr heard of 13 tho.
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by KU7 on Mon Sep 06, 2010 8:10 am

It's a frenchb action film featuring a lot of parkour and parkour used in fight scenes. One of my favourite films
avatar
KU7
Governor

Posts : 42
Join date : 2010-09-02

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Mon Sep 06, 2010 10:19 am

That sounds pretty kewl. It actually sounds like it makes the french kick ass.
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by KU7 on Mon Sep 06, 2010 10:21 am

It does, which is an achievement
avatar
KU7
Governor

Posts : 42
Join date : 2010-09-02

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Mon Sep 06, 2010 10:25 am

haha, exactly. Since when have the french won shit? Nepoleon was the only exception.
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by KU7 on Mon Sep 06, 2010 10:28 am

Hmm haven't they won the world cup?
And the uefa championship?
avatar
KU7
Governor

Posts : 42
Join date : 2010-09-02

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Tue Sep 07, 2010 3:50 pm

Well, asides from that too. lol
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by KU7 on Tue Sep 07, 2010 4:02 pm

Ahhh nothing that I can remember, but I'm sure I could find stuff
avatar
KU7
Governor

Posts : 42
Join date : 2010-09-02

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Tue Sep 07, 2010 4:07 pm

Probably. Some small things at most.
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by KU7 on Tue Sep 07, 2010 4:10 pm

haha you really don't like the french
avatar
KU7
Governor

Posts : 42
Join date : 2010-09-02

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Wed Sep 08, 2010 12:08 pm

Some french girls are hot, but man. How much of a puss do you have to be to be considered one of the worst military forces in the world?
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by ReSessimoure101 on Wed Sep 08, 2010 6:20 pm

True, and not only that, but the only war they were winning they were aided by a GIRL! Joan d'Arc, and they gave her up to the british to be burned for being a 'witch' the french totally got their @$$es beat after that.
avatar
ReSessimoure101
nOOb
nOOb

Posts : 15
Join date : 2010-09-08
Age : 23
Location : GA

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Wed Sep 08, 2010 6:45 pm

Which is why the french fail at life. lmao. How in the shit do you call a woman who is christian a witch? I mean, I see why they could only successfully create the blowjob, not much else. (no pun intended)
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by ReSessimoure101 on Wed Sep 08, 2010 6:53 pm

lol, beats the hell out of me. I think that men back then were just afraid that if women were given credit for anything, they would lose their power over them and they would be forced to actually respect them.
avatar
ReSessimoure101
nOOb
nOOb

Posts : 15
Join date : 2010-09-08
Age : 23
Location : GA

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Wed Sep 08, 2010 6:55 pm

Too bad french men aren't really men. lmao
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by ReSessimoure101 on Wed Sep 08, 2010 7:02 pm

true dat. They are just a bunch of whiney little crybabies who have to have help to do anything really.
avatar
ReSessimoure101
nOOb
nOOb

Posts : 15
Join date : 2010-09-08
Age : 23
Location : GA

View user profile

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Crucifix on Wed Sep 08, 2010 8:02 pm

Man, that is such an overstatement too. lol. Sorry, I'm too prejudiced. I have too much German and British in me.
avatar
Crucifix
Archangel
Archangel

Posts : 100
Join date : 2010-09-01
Age : 25
Location : Georgia

View user profile http://enthedrill.canadacry.net

Back to top Go down

Re: District 13

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum